Userpic

Brakma
Traveller
7 comments

Posted 9 months ago

Op 7 mei wil ik met interrail van Amsterdam/schiphol via Parijs naar Nice.
Wie kan mij zeggen hoe ik zitplaats kan reserveren?
BVD
Wim

Follow this topic
Userpic

nltrainer
Traveller
1478 comments

replied 9 months ago

1.veel beter forum voor dit soort-en mogelijk andere dito vraagjes: community.eurail.com
2.vette kans dat net die dag er weer eens werken oid langs de route zijn en er dus nu nog geen DEFinitieve tijden zijn en ze het pas toelaten als het dat wel is. Een van die leuke dingen die spoorwegen ozo graag te pas-en liever nog te onpas, het leven van de reiziger zuur maken
3.bij de mij die die treinen rijdt dus: eurostar (is het nu ook, heet geen Thalys meer) en voyages-sncf.com. De gebruikte pas aanklikken, de kosten moeten rond de 25/30 naar P en 10 (met geluk) dan wel 20 VAN P zijn-voor gewoon 2e kl.
Je KAN-tegen een paar € extra, via de site van interrail of de app ook proberen.

Userpic

nltrainer
Traveller
1478 comments

replied 9 months ago

NB: dit forum is een op sterven na dood zijnd restant van wat vele jaren=pre-covid als jonge treinreizigers onder elkaar is gestart. Dr google noemt het soms nog als link, in de praktijk komen hier enkel nog totaal onervaren reizigers terecht.
In het NL ben je wrs zelfs beter af in een spoor-hobbyisten/idioten forum als bvb ovinnederland.nl - vraagbaak, ook voor evt andere vragen. Maar in die community staat vrijwel elke wat vaker voorkomende vraag al lang+breed beantwoord - elke 1e x der vraagt altijd hetzelfde

Userpic

Brakma
Traveller
7 comments

replied 9 months ago

Oh…dank je. Ga ik daar eens kijken.