Userpic

BennyD
Traveller
2 comments

Posted 2 days ago

hoi
Ik ben op zoek naar trein/bus die me naar Istanboel breng t, liefst rechtstreeks....alle tips zijn welkom .
mvg

Benny

Follow this topic
Userpic

Arend7
Traveller
653 comments

replied 2 days ago

https://www.seat61.com/train-travel-in-turkey.htm. Rechtstreeks kan alleen door de lucht.

Userpic

nltrainer
Traveller
1410 comments

replied 2 days ago

Afh van voor wanneer en hoe slim je bent met dat www: vliegen zal ook wrs de goedlkoopste optie zijn.
BUS: de enige BUSmij die heel EUR bedient is FLIX-daarvoor heb je dat www. Zal je flink moeten overstappen-check waar en bekijk of het evt handiger is ergens anders close by op te stappen.
Omdat het in DE nog veeeeeeel meer Turken gibt als in NL lopen er vanaf daar: Ruhrgebied, nog steeds doorgaande TURkse bussen, die in de praktijk ook enkel door Turken via wat duistere kanalen-van die reisburootjes die anderen niet eens kennen worden geboekt en die vooral zijn voor mensen met grote pakketten bagagewant dat drijft de kosten juist voor vliegen vaak enorm op. En dat bedoel ik met slim op www surfen gaan-je zal wel jeugd zijn en die doen dat toch al jaaaaaaaaaaren allemaal op hun trouwe dure foontje?

Userpic

BennyD
Traveller
2 comments

replied 2 days ago

Dankt U beiden

Userpic

Arend7
Traveller
653 comments

replied 2 days ago

Kijk ook eens op Google maps, het treinicoontje. Daar staan ook bussen, alleen niet alle busmaatschappijen geven hun gegevens goed door,

Userpic

BennyD
Traveller
2 comments

replied 2 days ago

dankt u