user#134671
Traveller
4 comments
Posted 3 years ago
Hejsan min fru sitter mellan två stationer med hunden och ingen som kan köra tåget finns
user#134671
Traveller
4 comments
Posted 3 years ago
Hejsan min fru sitter mellan två stationer med hunden och ingen som kan köra tåget finns
user#134671
Traveller
4 comments
Ersättare skulle komma för att köra tåget vidare mot Göteborg men går ej att nå ! Hur är detta ens möjligt
user#134671
Traveller
4 comments
Hoppas verkligen både passagerare och djur blir rikligt kompenserade snarast möjligt med mat och dryck! Det är över 30 grader varmt ute och passagerare får ej lämna tåget , men de som har djur
user#134671
Traveller
4 comments
Hoppas verkligen både passagerare och djur blir rikligt kompenserade snarast möjligt med mat och dryck! Det är över 30 grader varmt ute och passagerare får ej lämna tåget , men de som har djur
user#134671
Traveller
4 comments
Bör väl ändå få låta hunden komma ut och få frisk luft! Nej detta är det värsta jag hört och vad gäller utlägg mm för biljetter förutser jag att resenärer kommer erbjudas pengar åter från ert initiativ och inte behöva begära ersättning! Vet ni ej driver detta som företag utan som ngn typ av projekt vilket gör att jag ej ser ngn större nytta utan tvärt om utifall jag skulle kontakta media gällande detta så jag skippar den saken ! Men se till att passagerare och djur snarast möjligt under resan erbjuds ordentlig mat och dryck , ngn torr bulle eller smörgås kommer inte på tal
Peter
Traveller
9337 comments
Hej.
Du måste kontakta det företag som din fru reser med.
rail.cc är ett privat projekt av några vänner och inte ett järnvägsbolag i Sverige.
Bästa hälsningar, Peter