Userpic

anonymous
Traveller
2467 comments

Posted 3 years ago

هل يمكنني حجز تذكرة قطار بجوازي السفر السوري داخل تركيا الى دول اوربا مثل رومانيا او ايطاليا

Follow this topic
Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 3 years ago

سلام.
اگر کارت اعتباری دارید می توانید به راحتی بلیط قطار رومانی و ایتالیا را بصورت آنلاین خریداری کنید. این امر با گذرنامه سوریه نیز امکان پذیر است. اگر بلیط قطار را از طریق وب سایت های زیر خریداری کنید ، ارزان تر هستند.

ایتالیا:
https://rail.shop/omio
https://rail.shop/omio

رومانی:
https://rail.shop/cfr

اگر می خواهید این بلیط های قطار را در ترکیه خریداری کنید ، باید به یک ایستگاه قطار بزرگ بروید ، به عنوان مثال. در استانبول. یا به یک آژانس مسافرتی. در آنجا بلیط قطار بسیار گران تر است!

سفر خوش. :)

Userpic

knowledgeresearcherr
Traveller
12 comments

replied 1 year ago

مهاجرت به ایتالیا با موسسه میرداماد
مزایای ایتالیا برای مهاجرت
مزایای اصلی مهاجرت به ایتالیا این است که، شما علاوه بر کار، اقامت و تحصیل در ایتالیا، می توانید در 27 کشور عضو شهروندی اتحادیه اروپا (اتریش، فرانسه، آلمان، هلند و غیره) بدون نیاز به ویزا به زندگی، تحصیل و یا کار بپردازید. بسیاری از مشاغل و فرصت های حرفه ای برای اولین بار در اختیار شهروندان اتحادیه اروپا قرار می گیرد. طبق ماده 20 بند 1 پیمان كنوانسی، “هر كسی كه دارای ملیتی از یک كشور عضو اتحادیه باشد، شهروند اتحادیه خواهد بود.”
https://www.imohajerat.org/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7/

کسی که شهروندی کشور ایتالیا را بگیرد همانند تمام اتباع اروپایی ، حقوق اساسی برای زندگی، كار و حق رأی به دست خواهد آورد. همچنین از سال 2008 اکثر کشورهای اروپایی عضو کنوانسیون شنگن هستند. شهروندانی که تابعیت ایتالیا دارند هنگام سفر به خارج از کشور احساس امنیت می کنند، محدودیت های خاصی ندارند و از حمایت مقامات دیپلماتیک و کنسولی هر کشور عضو در شرایط مشابه با اتباع این ایالت برخوردار هستند.

شما از حقوق، مزایا و امتیازات ارائه شده توسط کشور ایتالیا در اتحادیه اروپا بهره مند می شوید. این مزایا شامل بهداشت، آموزش، برنامه های بیکاری و حقوق بازنشستگی است. برخی از مزایای پاسپورت ایتالیایی:

به راحتی می توانید وارد هر کشور اروپایی که می خواهید، شوید.
دسترسی و ارتباط (سفر، کسب و کار و غیره) به کشورهای خارجی عضو اتحادیه اروپا راحت است.
گذرنامه ایتالیایی به سرمایه گذاران ، این امکان را می دهد تا اوراق بهادار خارجی را بدون محدودیت، از جمله یوروباندز، اعتماد واحد، صندوق های سرمایه گذاری و املاک و مستغلات خریداری کنند.