Userpic

user#133320
Traveller
1 comments

Posted 3 years ago

سلام من چگونه میتوانم از شما یک پاسپورت Interrail تهیه کنم در صو تی که محل اقامتم ایران هست. آیا میتوانم با سفر به ترکیه و اقامت در یک هتل یا مسافر خانه این بلیط قطار Interrail را تهیه کنم. ممنون میشوم راهنمایی کنید.

Follow this topic
Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 3 years ago

سلام.
اگر شهروند ایران هستید ، باید بلیط EURAIL را خریداری کنید که تقریباً مشابه Interrail است.
اطلاعات اینجاست:
https://rail.cc/fa/eurail
می توانید گذرگاه Eurail خود را بصورت آنلاین از طریق https://rail.shop/eurail خریداری کرده و از طریق آن به خانه خود در ایران یا هتلی در ترکیه ارسال کنید و از آنجا سفر خود را شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که هتل می تواند نامه را با بلیط برای شما دریافت کند.


Hi.
If you are citizen of Iran, you have to buy an EURAIL ticket which is nearly the same like Interrail.
Information is here:
https://rail.cc/en/eurail
You can buy your Eurail pass online on https://rail.shop/eurail and get it send to your home in Iran or to a hotel in Turkey where you start your trip from. Make sure that the hotel can receive the letter with the ticket for you.
Peter :)

Userpic

user#133320
Traveller
1 comments

replied 3 years ago

سفر با قطار برای ایرانیان که ویزا ندارند اما پاسپورت دارند با بلیط EURAIL امکان دارد؟ میخواهم مطمئن شوم که بدون ویزا میتوانم از این بلیط برای سفر استفاده کنم یا خیر.
من میخواهم بلیط دوماه 15 روز را تهیه کنم اما زمان سفر کردن من مشخص نیست آیا الان بلیط را تهیه کنم و درآینده استفاده کنم به مشکل میخورم یا باید بلافاصله بعد از خرید آن سفرم را شروع کنم؟ این بلیط را دقیقا چه زمانی باید تهیه کنم؟

Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 3 years ago

برای مسافرت با Eurail به عنوان شهروند ایرانی به ویزای شینگن احتیاج دارید.

می توانید گذرگاه Eurail را هم اکنون خریداری کرده و ظرف 11 ماه آن را فعال کنید. فعال سازی در ایستگاه عزیمت در اروپا امکان پذیر است.


To travel with Eurail as Iranian citizen you need a Schengen visa.

You can buy the Eurail pass now and activate it within 11 months. Activation is possible at the station of departure within Europe.

Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 3 years ago

بلیط Eurail خود را در https://rail.shop/eurail خریداری کنید


Buy your Eurail ticket on https://rail.shop/eurail