Userpic

user#133320
Traveller
1 comments

Posted 3 years ago

سلام من میخواهم از ترکیه یا از ارمنستان با قطار به آلمان سفر کنم سه تا سوال داشتم یکی اینکه آیا برای سفر با قطار از ترکیه به آلمان نیاز به ویزا دارم؟ یا با پاسپورت ایرانی هم میتوانم سفر کنم چون ویزا گرفتن از ایران و ترکیه بسیار بسیار مشکل هست. دوم اینکه بدون داشتن ویزای شینگن برای تهیه بلیط شهرهایی ک من را به مقصد آلمان میرساند به مشکل نمیخورم؟ در صورت نیاز به ویزا میتوانم هزینه ویزا رو بعد از رسیدن به هر کشوری توی ایستگاه پرداخت کنم تا بتوانم بدون مُعَطلی به کشور بعد بروم؟
و سوال سوم این هست که از کدام کشور همسایه با ایران (ارمنستان.ترکیه.آذربایجان) حرکت کنم بنظر شما بهتر هست و خاطر نشان میکنم ک من فقط پاسپورت دارم ویزا ندارم و میخواهم با قطار به المان سفر کنم
متشکرم

Follow this topic
Userpic

Peter
Traveller
9330 comments

replied 3 years ago

سلام.
اگر می خواهید از ترکیه به آلمان سفر کنید ، به "ویزای شینگن" نیاز دارید. "ویزای شینگن" برای همه کشورهایی که شرکت می کنند معتبر است به این معنی: شما می توانید با قطار از ترکیه به بلغارستان ، رومانی و از طریق اتریش به آلمان سفر کنید.
شما ویزا را از حالت تحریک در منطقه شینگن دریافت می کنید.
شما می توانید بدون ویزای شینگن خود بلیط برای قطارها نیز بخرید. مشکل این است: شما می توانید مرزها را پشت سر بگذارید. و در حال حاضر اغلب کنترل های مرزی وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید: ترافیک ریلی در حال حاضر به دلیل Covid-19 کمی محدود است.
از ایران با قطار از طریق وان (ترکیه) به استانبول ارتباط دارید. اتصالات قطار را اینجا در وب سایت ما مشاهده کنید.


Hi.
If you want to travel from Turkey to Germany, you need a "Schengen visa". The "Schengen visa" is valid for all countries taking part which means: you can travel by train from Turkey to Bulgaria, Romania and via Austria to Germany.
You get the visa from an embasy which is in the Schengen area..
You can buy tickets for trains also without your Schengen visa. The problem is: you can pass the borders. And there are often border controls currently. Also note: the rail traffic is a bit limited currently due to Covid-19.
From Iran you have a train connection via Van (Turkey) to Istanbul. See train connections here on our website.
Peter :)

Userpic

knowledgeresearcherr
Traveller
12 comments

replied 1 year ago

سلام مهاجرت به ترکیه با موسسه آوام
https://avammigration.com/category/germany/study-in-germany/

Userpic

knowledgeresearcherr
Traveller
12 comments

replied 1 year ago

https://avammigration.com/category/germany/study-in-germany/

Userpic

knowledgeresearcherr
Traveller
12 comments

replied 1 year ago

https://avammigration.com/category/germany/immigrating-to-germany/