Userpic

user#131822
Traveller
0 comments

Posted 4 years ago

باسلام
من میخواهم هرروز با قطارصبح ها از جوهور به سنگاپور بروم و در عصر با قطار از سنگاپور به جوهور برگردم. یک سوال مهم دارم که تا این لحظه کسی نتونسته به من جواب دقیق بدهد. لطفا راهنمایی کنید.
سوال من این است که:
در زمان ورود به خاک هر کشور بعد از خروج از قطار ، زمان چک کردن پاسپورت و ویزا حدودا چقدر است؟آیا ازدحام زیاد است؟آیا تا یک ساعت مردم توی صف هستن برای چک شدن ویزاشون؟

خیلی ممنونم که پاسخ میدهید.

Follow this topic
Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 3 years ago

سلام.
مانند اینجا توضیح داده شده است:
https://rail.cc/fa/train/johor-bahru-to-singapore

برای مسافرت از مالزی (ورود با قطار) به سنگاپور ، ابتدا باید از یک اتوبوس برای عبور از مرز و سپس مترو سنگاپور استفاده کنید.
شما وارد JB Sentral (ایستگاه Johor Bahru ، مالزی) می شوید. در آنجا شما را به سمت اتوبوس شماره 950 در جهت ایستگاه Woodlands MRT تغییر می دهید. این اتوبوس از مرز (کنترل مرز) عبور می کند و زمان سفر آن حدود 45 دقیقه است.
تغییر در ایستگاه MRT Woodlands به مترو MRT سنگاپور و ادامه به ایستگاهی در مرکز شهر سنگاپور. زمان سفر و همچنین حدود 45 دقیقه.
مترو و اتوبوس در فواصل کوتاه و مکرر اجرا می شوند. کل هزینه ها کمتر از 10 یورو است.

درمورد بررسی ویزا: به نظر می رسد با سرعت مانند فرودگاه هستید.



Hi.
It is explained like here:
https://rail.cc/en/train/johor-bahru-to-singapore

To travel from Malaysia (arriving by train) to Singapore, you have to use first a bus to cross the border and then the Singapore Metro.
You arrive at JB Sentral (the station of Johor Bahru, Malaysia). There you change to the bus number 950 in direction of Woodlands MRT station. This bus cross the border (border control) and its journey time is about 45 minutes.
Change at Woodlands MRT station to MRT Singapore Metro and continue to a station in the city center of Singapore. Journey time as well about 45 minutes.
Metro and bus run in frequent, short intervals. Total costs are less than EUR 10.

Concerning the visa check: it seems to be at the speed like at an airport.

Peter :)