Userpic

Ayseozkeskin
Traveller
0 comments

Posted 5 years ago

Merhaba sitenizden yönlendirilerek Deutsche Bahn dan Berlin Hamburg hattı için bilet aldım ancak mail adresimi yanlış girdiğimden şuanda biletimi görüntüleyemiyorum. Nasıl değiştirebilirim? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

Follow this topic
Userpic

Peter
Traveller
9331 comments

replied 5 years ago

Merhaba.

Alman demiryollarına başvurmanız ve rezervasyonunuzla ilgili tüm bilgileri göndermeniz gerekmektedir:
- Adınız
- seyahat tarihi ve saati
- ödeme (kredi kartı veya banka havalesi)
Sonra nasıl çözüleceğine dair daha fazla ayrıntı verecekler: [ux]https://www.bahn.com/en/view/home/info/online-contact-forms.shtml[/ux]

Deutsche Bahn sistemlerine erişimim olmadığı için rezervasyon işlemine erişemiyorum.


###


Hello.

You have to contact German railways and send them all details you have of your booking:
- your name
- travel date and time
- the payment (credit card or bank transfer)
Then they will give you further details, how to solve it: [ux]https://www.bahn.com/en/view/home/info/online-contact-forms.shtml[/ux]

I can not access the booking process, as I do not have access to the systems of Deutsche Bahn.

Pete